KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
More info
tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor –
Wenst u meer info over zit sta bureau kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Zit Sta Bureau
Meubilair | Kantooroplossing | Kantoren | Kantoormeubilair | Duurzaamheid |
Zit sta bureau
deze website maakt gebruik van cookies zit sta bureau zijn zeer gewild Lees onze privacy verklaring voor meer informatie. Meer weten verbergen contact kennis kennis producten producten diensten diensten over ons over ons thuiswerken thuiswerken contact producten producten producten kantoor alles bekijken van kantoor thuiswerken alles bekijken van thuiswerken thuiswerkpakketten ergonomische bureaustoelen ergonomische muizen ergonomische toetsenborden laptopstandaarden voetensteunen bureaus thuiswerkplekcheck stappenplan gezond thuiswerken zitoplossingen alles bekijken van zitoplossingen ergonomische bureaustoelen zitstahulpen bureaufietsen zitballen zit hulpmiddelen kniestoelen trippelstoelen vergaderstoelen vloermatten controller uurs bureausto.
menu home gezond werken webshop over ons blog referenties contact account favorite favoriteborder zoeken winkelmand itemsincart ergonomische zitsta bureaus ergonomische zitsta bureaus een groot deel van de werkende mensen in belgi zitten dikwijls uren stil aan hun bureau. We kennen het allemaal snel even de lunch opeten achter de computer of nog eventjes die mailtjes versturen en voor je het weet zijn er weer een aantal uur verstreken zonder ook maar n keer je benen te hebben gestrekt de voordelen van zit sta bureau Een ergonomische zitsta tafel op maat van jouw lichaam hoewel we eraan gewend zijn geraakt is de hele dag aan een bureau zitten niet het beste voor onze gezondheid. Langdurig zitten is onder meer .
Kennis over Zit sta bureau
overslaan en naar de algemene inhoud gaan login totaal winkelwagen winkelwagen totaal excl. Btw burocentral kantoormeubelen infoburocentral.be home contact acties bureaus amp tafels bureaus b b bench air air bench entro zitsta bureaus directiebureaus classo mito t crystal quando x vergadertafels bartafels klap en plooitafels kantinetafels archiefkasten roldeurkasten ladeblokken draaideurkasten schuifdeurkasten houten kasten dossierladekasten laptop en gsm kasten diverse kasten rekken ordnermolens kantoorstoelen bureaustoelen directiestoelen uurs stoelen vergaderstoelen kantinestoelen akoestische zetels barstoelen werkplaatsen labostoelen ontvangst ontvangstbalies fauteuils en zitbanken brochurehouders en folderkast garderobe amp lockers garderobekasten lockers linnen en werkplaatskasten stofkappen en banken diversen scheidingswanden kabelmanagement cpuhouders monitorarmen voetenbanken stoelmatten verlichting schoolmeubilair schooltafels schoolstoelen home gt bureaus tafels gt zi.